Szkoły podstawowe

UCZNIOWIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH - ZAKRES POMOCY

Udzielamy pomocy dzieciom w następującym zakresie:


  • określenie poziomu funkcjonowania umysłowego, emocjonalnego i społecznego;
  • uzdolnień i predyspozycji
  • przyczyn niepowodzeń szkolnych
  • ryzyka wystąpienia specyficznych trudności w nauce
  • specyficznych trudności w nauce: dysleksja, dysgrafia, dysortografia,dyskalkulia
  • konsultacje, porady
  • indywidualne i grupowe zajęcia psychoedukacyjne
  • zajęcia integracyjno – adaptacyjne
  • grupowe zajęcia terapeutyczne
  • terapia psychologiczna indywidualna
  • terapia grupowa:
    - dla dzieci z trudnościami w relacjach rówieśniczych ( potocznie określanych jako nieśmiałe)
    - zajęcia terapeutyczno – rozwojowe dla uczniów z klas IV-VI 
    - warsztaty antystresowe
    - trening pewności siebie
  • określenie przyczyn niepowodzeń szkolnych
  • ryzyka wystąpienia specyficznych trudności w nauce
  • specyficznych trudności w nauce: dysleksja, dysgrafia, dysortografia,dyskalkulia
  • konsultacje, porady
  • grupowe zajęcia psychoedukacyjne
  • zajecia korekcyjno – kompensacyjne –skierowane do uczniów, którzy mają wskazania w opinii do tego typu zajęć, które:
    - usprawniają poprawność pisania i czytania
    - podnoszą umiejętności matematyczne
    - usprawniaja percepcje wzrokową, słuchową, pamięć i koncentrację uwagi
  • diagnoza logopedyczna
  • terapia indywidualna zaburzeń mowy
  • indywidualne konsultacje w sprawie wyboru szkoły,
  • przedstawienie oferty edukacyjnej warszawskich szkół
  • badania zainteresowań i predyspozycji zawodowych.